Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

flaskis

Figurköp

Rekommenderade inlägg

Snygga figurer! Lite avis nästan. Var ett tag sedan man packade upp en ny nu :)

Så många som försenas nu. Har hobbyn verkligen blivit så populär att de inte kan möta upp efterfrågan?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Efterfrågan kan vara en orsak, några andra kan vara att figurerna är mer detaljrika och bättre kvalitet, vad jag vet så görs prototyper i Japan för att sedan tillverkas i Kina för att sedan säljas i japan och resten av världen, men man märker nu att många figurer försenas i dag än när jag börja samla i mitten av 2006.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Har äntligen hämtat ut Yagyuu Jubei-figuren, ca 2,5 månad efter alla andra tack vare ToysLogic. Pics:

Närbild på det snyggt detaljerade ansiktet

GcwkGcUgC.jpg

mxbBuESGh.jpg

Övriga bilder

UxvTHJcIu.jpg

lGuIZufFp.jpg

eeuPNOUeO.jpg

myFMOjJEk.jpg

Nu har jag mailat ToysLogic och bett dem avbeställa min innestående förhandsbokning, även om det står på produktbeskrivningen "No refund, No Cancellation for this item. 50% non-refundable deposit may be required."

Har de inte mina aktuella kortuppgifter kan de ju inte göra något!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Klart en av de bättre figurerna, fina bilder flaskis :)

Oja, den är otroligt mycket snyggare än vad man har sett på alla produktbilder! Du hade också skaffat den va?

toys logic sucks >:D

Ja, som fan. Och om de vägrar avboka ordern utan att ta betalt så kommer jag hota (ähum "se till") att vetskapen om Toyslogics otroligt dåliga butikstjänst sprids i animesverige. >:D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Alter's Hyakka-Ryoran figurer är klart snygga, få se när dom släpper den.

Själv förbokade jag denna figur:

66183_s1.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

66183_s1.jpg

Just hate this, nu blir det Saber #3....................................................kanske

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

66183_s1.jpg

Hobby Link Japan säger att den släpps juli 2010.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag motstår den gärna, tycker inte att den kommer speciellt väl överrens med serien i fråga <.<

Hade hon någonsin nätstrumpbyxor på sig, eller ens en pekpinne? Och vart är glasögonen och hennes vanliga kläder?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Nu har även Kagamine Rin blivit modifierad till en sjukt snygg figur som jag beställde på direkten (liksom Miku VN02).

Väntar dessutom ivrigt på att Alter Mio och Canaan ska komma. :3 Utöver dom så väntar jag också på en figur från Gathering vid namn "Gothic Dress Devil Girl II". Fick också hem Lucky Star petite nendoroids att pryda databordet med tidigare denna månad. :|

Blir en bra start på året.

Kagamine Rin

10108342a.jpg

Gothic Dress Devil Girl

PF5580_1087161701.jpg

Antar att de flesta vet hur Mio och Canaan figurerna ser ut så postar inga foton då jag inte fattat hur jag får fram den magiska gröna texten än. Men annars funkar ju sökfunktionen på de flesta sidor riktigt bra. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu