Hoppa till innehåll
Anime.se

Japansk manga i London?


K-chan
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag fann en alldeles ypperlig butik för just det ändamålet i Soho. Om jag ej minns helt fel tar du tuben till Piccadilly Circus, och därifrån är det inte långt till butiken. Jag kan vägen i huvudet, men litet svårt att beskriva. :P Det hade iaf goa grejer där, vad sägs om en affisch på Degwin Sodo Zabi och resten av hans familj?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fann en alldeles ypperlig butik för just det ändamålet i Soho. Om jag ej minns helt fel tar du tuben till Piccadilly Circus, och därifrån är det inte långt till butiken. Jag kan vägen i huvudet, men litet svårt att beskriva. :P Det hade iaf goa grejer där, vad sägs om en affisch på Degwin Sodo Zabi och resten av hans familj?

Är det så att stället heter Japan Centre?

I så fall har jag hittat adress osv, tackar! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fann en alldeles ypperlig butik för just det ändamålet i Soho. Om jag ej minns helt fel tar du tuben till Piccadilly Circus, och därifrån är det inte långt till butiken. Jag kan vägen i huvudet, men litet svårt att beskriva. :P Det hade iaf goa grejer där, vad sägs om en affisch på Degwin Sodo Zabi och resten av hans familj?

Är det så att stället heter Japan Centre?

I så fall har jag hittat adress osv, tackar! :)

Naj, det är inte Japan Centre, det är jag säker på. Jag tror dock att jag hittat butiken jag var i.

 

If you feel like a trip into London, the ultimate place for manga is Adami Shobo on Brewer Street, which sells a large range of (original Japanese) manga with prices converted from Japanese at a rate of HALF A PENNY PER YEN OR LESS. (Most places in London, such as Oriental Plaza, charge 1p/yen; the Japan Centre charges even more.)

 

The street that the Japanese manga shop in Soho is on is Brewer Street. Closest Tube is Piccadilly. Don't know the name though - it's not very prominently displayed outside. It's painted white I think. It's also just a little way down from Arigato, a small Japanese supermarket.

 

Jag är rätt säker på att de pratar om samma affär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...