Hoppa till innehåll
Anime.se

Att köpa anime?


solvebring
 Share

Rekommenderade inlägg

Tjo!

 

Tänkte höra om det finns någon bra webshop/postorderfirma eller så där man kan köpa anime?

Nu snackar vi dock inte något utbud på tre pokémonfilmer ;), utan ett ställe där man kan få tag i det mesta och där det INTE är dubbat till engelska. Jag vill ha mina filmer med japansk ljud med text till - inte eng eller swedubbat tal!!!

Blir så jävla less på det, man tappar hela känslan till karaktären när det ligger dubbspråk på.

Enda stället jag vet om är ju discshop.se, men dom har ju liksom ungefär de allra kända, typiska animefilmerna, och allihop är förstörda med engelsk tal... :(

Someone who can help me out?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du är ute efter Limited Edition-versionen av FMA-rullen så rekommenderar jag www.animefilms.se

 

http://www.animefilms.se/showproduct_sp ... 5124570888

 

SF-bokhandeln: 449 kr

Webhallen: 319 kr

Animefilms.se: 268 kr ;)

 

Jag tycker animefilms.se är bra i övrigt. Jag vänder mig helst dit när jag ska handla eftersom det känns "bättre" än att vända sig till en återförsäljare som Webhallen vars animé-försäljning endast utgör en bråkdel av verksamheten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

:blush: hrrrmff... Sökte aldrig, men när jag kikade på detta genom att klicka mig fram igenom alfabetet som finns, A-Ö eller vad det nu är. Då hittade jag det verkligen inte. Gick in på Anime + Långfilm och sökte via alfabetet...

Fel av mig märkte jag! ;)

 

Tack! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du är ute efter Limited Edition-versionen av FMA-rullen så rekommenderar jag www.animefilms.se

 

http://www.animefilms.se/showproduct_sp ... 5124570888

 

SF-bokhandeln: 449 kr

Webhallen: 319 kr

Animefilms.se: 268 kr ;)

 

Jag tycker animefilms.se är bra i övrigt. Jag vänder mig helst dit när jag ska handla eftersom det känns "bättre" än att vända sig till en återförsäljare som Webhallen vars animé-försäljning endast utgör en bråkdel av verksamheten.

 

Ojojoj!

Härligt hör du, dagens najsigaste upptäckt, dagens tips!

Ja, har kan man sitta och söka och njuta ett tag.

Tack så jättemycket!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...