GamaBunta Skrivet januari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 Okej... Kollade genom forumet lite och kom väl fram till att Allmänt var stället man skulle hålla sig till angående låtar/musik videos som inte hade med vare sig anime eller "asien" att göra. :P Smussla genom lite och kan ha missat ifall en sådan här tråd finns. Om det gör det ber jag om ursäkt o ni kan radera denna. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet januari 15, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 Tänkte att jag kan ju börja eftersom jag drog upp den av en viss anledning. :) Är så att jag letar efter en musik video jag såg för några år sen. Minns inte exakt hur många, men kan säga MAX 10 år. :S Jag vet varken gruppen eller låtens namn och vill ha tag på det. Kan säga att videon var tecknad, med 2 forskare i. Den ena byggde ihop en robot fru som han senare byggde ihop en unge med. Han lämnade sin partner och flyttade in i ett nytt hus, varar partnern vart tokig och sprängde dom i luften. Sen av saknad byggde han en rymdraket för att åka upp till stjärnorna för att vara med sin vän igen. :P Har ni MINSTA hum om detta får ni gärna säga till. :D Tack! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 Ah, den har jag också sett. Har för mig att den är jävligt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet januari 15, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 Ah, den har jag också sett. Har för mig att den är jävligt bra. Jo är just det jag minns, den var rätt sorglig låten. Men grymt bra. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet januari 17, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 17, 2008 Va folk är okunniga inom musik här då. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 Va folk är okunniga inom musik här då. :P Ja, jag blir galen om jag inte får veta vad den heter snart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet januari 22, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 hahaha! så ska det fan låta. :) united we stand. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg