Hoppa till innehåll
Anime.se

SPX - Möte


Rekommenderade inlägg

Hej!

För alla som bor i Stockholm kommer vi ha ett planeringsmöte inför Small Press Expos Mangadel. Small Press Expo är Sveriges största seriefestival och hålls i Kulturhuset i Stockholm sista veckan i April. Nytt för i år är att vi kommer att ha en Mangadel på konventet där vi klumpar ihop alla Mangatecknare och Mangarelaterade aktiviteter. Detta kommer vi att diskutera på mötet. Ritar du själv Manga och säljer egna serier eller bilder? Eller har du bara åsikter om hur Mangadelen borde se ut? Kom till Serieteket i Kulturhuset på Fredag den 15 februari (nu på fredag) kl 19.00.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åh! Vad skojjigt. Jag har aldrig varit på några "expon" har bara Sparat pengar till tex Anime expo i California,men det vart tyvärr inte av. Så det är nog det närmaste jag har kommit någon form av expo. haha

 

Jag tecknar anime, Men har aldrig vågat mig på att sälja eller att rita en serie. har för dåligt självförtroende för det -host-

 

Men! skulle va skit kul o komma, Vet inte om jag vågar ta mig dit denna fredag. Bor i eskilstuna. o.o; Känner ingen i stockholm heller.

 

Men jag lär defenitivt komma i april! tack för posten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...