Hoppa till innehåll
Anime.se

rpg


oliver-kun
 Share

Rekommenderade inlägg

Herregud människa, lär dig skriva ordentliga poster! Stor bokstav och punkt är alltid trevligt; tre likadana smileys på raken är inte lika trevligt.

 

Nåja, för att svara på frågan, det har kommit en hel rollspel till Xbox 360, både japanska och amerikanska. Om du letar efter det sistnämnda finns alltid Oblivion, Two Worlds och Viking: Battle for Asgard att gotta sig med; har dock själv endast spelat det förstnämnda. Om du letar efter japanska diton finns Blue Dragon, Lost Odyssey och Eternal Sonata (egen recension).

 

Av dessa har jag endast spelat Eternal Sonata, Oblivion samt har börjat på Blue Dragon. Oblivion är ett fritt och toksnyggt rollspel utan större karaktärstyngd eller djup plotline, och Blue Dragon är ett mysigt japanskt rollspel med blandat djup och lättsamhet (åtminstånde är det de intrycken jag än så länge har fått); Eternal sonata bör du dock hålla dig undan, såvida du inte bryr dig om karaktärsutveckling eller story, och bara är ute efter musik och grafik.

 

 

Ett gott råd: nästa gång du skapar en tråd, försök skriva mer än en mening, och använd mindre onödiga smileys.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oliver-kun. Du har redan fått en hel del tips och tillsägelser från flera andra användare och moderatorer. Du kanske skulle ta och följa dem? Använd sunt förnuft när du skapar en ny tråd. Någon kanske redan har frågat om det jag tänker fråga. Man kanske skulle ta och söka i forumet och se om det ger något resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...