Hoppa till innehåll
Anime.se

rpg till xbox360...


Pthia
 Share

Rekommenderade inlägg

Som rubriken avslöjar så tänkte jag att denna tråden skulle handla om rpg spel till xbox360.

Personligen så har jag spelat några olika.

Elderscrolls IV: Oblivion

Eternal Sonata

Blue Dragon

Lost Odyssey

 

Är det någon annan här som spelar på boxen och som brukar spela rpg och har något att tipsa om. Jag gillar först och främst oldschool japanska tb rpg men alla spel som är värda att spela är värda att tipsa om...

 

Vilka rpg ser ni som spelar på boxen fram emot som är påväg nu och vilka har ni spelat?

För er som gillar japanska rpg är det ju några påväg just nu. bl.a Infinite Undiscovery och Tales of Vesperia.

Sen västerländska rpg som fallout 3 och fable 2 beräknas ju också släppas i år.

 

Jag ser som tidigare nämnt gärna tips på bra rpg spel till boxen men även tips på spel som är på väg som är värda att hålla ett öga på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mass Effect tyckte jag var riktigt bra, kan definitivt vasra värt en titt om du inte spelat det än.

 

Framöver ser jag mycket fram emot Tales of Vesperia (som ser ut att bli sjukt snyggt om inte annat! :rolleyes: ) och Fable 2 (Co-op läget ser ut att bli hur skoj som helst ). Sen ska väl Age of Conan komma till 360 så småningom så det ska man väl kanske testa.

 

Arkadian Warriors är lite småskoj också ett diablo-aktigt rpg som man kan köpa på Xbox Arcade =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...