Hoppa till innehåll
Anime.se

Söker bandmedlemmar


chiefen
 Share

Rekommenderade inlägg

Tja, om det är någonstans man ska fråga, är det väl här?

 

Har tänkt att det skulle vara lite skoj, att starta ett band. Jag lyssnar på det mesta, och kan också tänka mig att spela det mesta, även J-pop/rock/whatever. Så detta borde nästan vara det bästa stället för j-musikvänliga själar. Tänkte ett coverband för diverse trevlig musik.

 

Jag spelar gitarr, min teknik ligger väl just nu på nivå för att kunna lira Ozzy Osbournes Crazy Train ganska OK(ja, även solot).

http://youtube.com/watch?v=sF2inhZO2Ys

 

Behöver väl en till gitarrist, sång, basist, trummor. Tja allt. Ju mer desto roligare. :)

 

Detta är inte något hyperseriöst, kanske inte blir något av det alls. Sånt man får se, men skulle kanske vara skoj att spela lite trallvänliga anime-signaturmelodier.

 

Har mig själv och en trummis, än så länge.

 

MSN/mail: hamaz_e_gott@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 9 months later...

tja, jag vet inte var du befinner dig men om det är långt bort kan jag ändå spela in det mesta härifrån :P

 

Jag är halvproffisionell sångare (betyder att jag är utbildad i musik och har uppträtt på ungefär 12 konserter med ungefär 900+ i publik), jag kan spela ukulele, piano, trumpet, cornett och trummor. Det enda jag tagit lektioner är då piano, trumpet och sång (obligatoriskt med sång på vår skola).

 

Jag gör gärna ett samarbete med dig eftersom jag redan har ett band i stan som består av sångare, trummis, basist och en gitarrist som egentligen är pianist xD

 

Beroende på vad för sorts sångare du söker.. jag ligger ganska lågt i sångregistret, typ baryton. Min ljusare röst fungerar bra i saktare tempon och jag är bra på att sjunga energiskt ;P

 

PMa mig ifall jag glömmer kolla den här tråden xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...