Hoppa till innehåll
Anime.se

Hemska dag


PiKaZ
 Share

Rekommenderade inlägg

Det är kanske inte lika hemskt som solehers inlägg, men idag eller igår natt så dog min lilla älskling... dvärg hermelinkaninen Ninis :( har haft den sen jag var 8.. saknar den redan. När man sitter vid matbordet känns det som om det är nån som borde sitta vid matbordet men som inte är där, fastän ninis aldrig riktigt satt vid matbordet :D men endå.. =/ its a cruel world out there..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ush då.. :( beklagar. det behövde inte jag.. men jag misstänkte nog att det var något på gång, eftersom jag och min pojkvän låg och mös med Ninis framför tvn och tittade på sveriges tv3 i omkring två timmar, och den bara låg helt stilla breve Sebban med ögonen stängda i två hela timmar, i vanliga fall skulle den redan efter 15 minuter ha blivit helt galen och börja bita och skutta omkring i soffan.. så jag misstänkte något. men trodde inte det var såhär allvarligt =/ känns förjävligt fastän det "bara var en kanin"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mina beklagelser. Jag kan faktiskt sympatera; min katt dog för inte så länge sedan. Visserligen har jag inte fått bo tillsammans med denna katt på grund av att min pappa är allergisk, men det var ändå ett husdjur som jag höll kärt. Att sina små älsklingar dör är inte kul. Alls. Men det är livet stora cirkel.

 

Växte upp på landet.

Din lyckans ost.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...