Hoppa till innehåll
Anime.se

Team Fortress 2


Largo
 Share

Rekommenderade inlägg

IYiyPwDXv.jpg

 

Finns det fler än jag som spelar TF2 här? Själv har jag spelat sen i vintras med några polare utan att tröttna. Jag gillar den skämtsamma stilen och att den kräver mer taktik och mindre "aim" än många andra FPS.

 

Trailers går att ladda ner i HD-format från steam, eller att se på den officiella hemsidan

 

Min spraylogo :)

usSQXzYyE.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

TF2 är för jäkla skönt, särskilt på grund av de stereotypa figurerna och våldet. Jag fick det via Orange Box och efter HL2 var det dess bästa spel.

 

Spelade främst på Voogru (vettig server med intelligenta spelare) där jag en kväll var med i det mest fantastiska desperata försvar på [kartan med en smal stadsgata och en tunnel vars namn jag inte minns], när vi höll ut på vår andra och sista checkpoint i ca. femton minuter och faktiskt klarade oss. Våg efter våg av soldiers och demos mot vår vägg av heavys. Total carnage och en adrenalinkick utan dess like i ett spel.

 

Jag är gärna med igen när jag har bredband åter kring månadsskiftet.

 

http://steamcommunity.com/id/sayase

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SayaSe, låter som sista leveln på Dustbowl, det är en skön bana :)

 

Kör man public utan class limit så är det ganska lätt att försvara, sätt ut 4-5 sentries med lagom avstånd och folk som försvarar dessa. Inte så lätt att organisera i public men det blir lättare än för det attackerande laget att organisera en attack med flera ubrade demos samtidigt för att ta ner alla sentries.

 

Jag spelar nästan uteslutande på special attacks servrar. Tyvärr har de börjat få lagg-ryck med jämna mellanrum men annars gillar jag det.

 

Min favoritklass är demoman eftersom den kräver mycket teknik av sin spelare och man kan få ut väldigt mycket av den om man behärskar klassen. När jag inte kör demoman så brukar det bli Scout eller Engieneer som omväxling.

 

Min steam-profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561197960379913

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...