Hoppa till innehåll
Anime.se

NipponCon 2009 i Tyskland


Nanuq
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej!

 

Jag är en ny medlem här, mitt namn är Björn från Hamburg i Tyskland. Jag håber att min svenska är inte för svårt. :|

 

Ok, jag vill göra reklam för den nordligast japan-convention i Tyskland, i Neumünster (mellan Hamburg och Flensburg).

 

NipponCon skall vara en Japan-evenemang med workshoppar, konkurrenser, video, karaoke, budo, show, allt vad du söker om Japan.

 

NipponCon är från 23. till 24. Maj 2009 och mera upplysningar är på http://www.nipponcon.de/

 

Nu vi vill bjuda de svenska anime-fans på NipponCon (från Danmark där skall också komma besökare).

 

För närvarande vi arbeta på en översättning från tyska till svenska för websidan och i 1 eller 2 dagar du kan läsa www.nipponcon.de på svenska. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hi,

dein Schwedisch ist voll und ganz ausreichend. [/de]

 

Jag har planer på en tur till hemlandet (Baden-Württemberg) under 2009 dit jag åker via Hamburg, så jag kanske har möjlighet att stanna där i några dagar.

 

PS: Comic Sans bör inte användas på hemsidor från denna sida av millenieskiftet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...