Nanuq Skrivet augusti 4, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2008 Hej! Jag är en ny medlem här, mitt namn är Björn från Hamburg i Tyskland. Jag håber att min svenska är inte för svårt. :| Ok, jag vill göra reklam för den nordligast japan-convention i Tyskland, i Neumünster (mellan Hamburg och Flensburg). NipponCon skall vara en Japan-evenemang med workshoppar, konkurrenser, video, karaoke, budo, show, allt vad du söker om Japan. NipponCon är från 23. till 24. Maj 2009 och mera upplysningar är på http://www.nipponcon.de/ Nu vi vill bjuda de svenska anime-fans på NipponCon (från Danmark där skall också komma besökare). För närvarande vi arbeta på en översättning från tyska till svenska för websidan och i 1 eller 2 dagar du kan läsa www.nipponcon.de på svenska. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 4, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2008 Hi, dein Schwedisch ist voll und ganz ausreichend. [/de] Jag har planer på en tur till hemlandet (Baden-Württemberg) under 2009 dit jag åker via Hamburg, så jag kanske har möjlighet att stanna där i några dagar. PS: Comic Sans bör inte användas på hemsidor från denna sida av millenieskiftet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nanuq Skrivet augusti 4, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2008 När ingen använder Comic Sans, då vi är den enda och besökare lägger den här hemsida på minnet --> det är avsikt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet augusti 7, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2008 Hur många besökare tror ni kommer? Jag ska till Tyskland på animekonvent nästa år, men jag har inte bestämt mig för vilket än Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nanuq Skrivet augusti 11, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2008 Vi förväntar minst 1000 besökare. Baibai! Nanuq P.S. Och nu det finns de svenska webbsidorna på www.nipponcon.de/schwedisch Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg