KuriosaSaker Skrivet oktober 26, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2008 Säljer: manga: all text på engelska Bilder finns på allt! Fråga. Bor i Linköping så är du i närheten slipper man frakt. Sandman 1 preludes nocturnes, 2 the dolls house, 5 a game of you, 10 the wake Neon Genesis Evangelion NGE special collector's edition vol 1 150+ sidor NGE special collector's edition vol 2 150+ sidor NGE special collector's edition vol 3 150+ sidor Ranma 1/2 -> engelsk text, gammal skön utgåva stora bilder, ingen plast, 180 sidor vol 11, vol 12 Nausicaäe valley of the wind vol 1 150+ sidor Crying freeman journy to reedom vol 1 Mars vol 1 shoujo/romance kare kano vol 1 his her circumstances 100+ sidor shoujo/romance Offered vol 1 (kazuo koike ryoichi ikegami) Kwaidan Jung Jee Yun 150+ sidor fantasy/12th century japan samurai, enskild bok ingen serie anime dominion tank police 4 episoder dvd cowboy bebop the movie vhs (billigt eller throwin) perfect blue dvd Alla i schysst kvalité, lästa men behandlade som manga brukar vara. Som vi alla vet är orginalpriserna runt 150:- när man köper dem i affär (alltså såna gamla, svenska ranma i annat format är billigare) men priserna droppar rejält i andrahand så jag kräver inga jättepriser liksom. Kom med prisförslag! ser gärna att ni helst messar mig på min mail som är precis som mitt nick (KuriosaSaker) + hotmail com grejen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThommasSessa Skrivet januari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2009 Ge mig en ungefär summa på Kare kano.. Sett animen, men hittar ingenstans att köpa mangan. =) :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg