Prince_Igor Skrivet november 9, 2008 Anmäl Share Skrivet november 9, 2008 Hej allihopa! Jag har kommit över en del fina Animé- och mangafigurer inköpta i Japan, som jag nu säljer. Jag säljer följande figurer: Full Metal Alchemist-figurer. Obruten förpackning. Innehåller följande: Edward-figur Alphonse-figur Winry-figur Roy-figur Armstrong-figur Figurerna är ca:a 4cm höga. PRIS: 300:- el. högstbjudande. Deathnote-figurer: Jealous - 250:- el. högstbjudande Shidoh - 250:- el. högstbjudande Båda i obruten förpackning. Yotsuba-figur: Obruten förpackning. Pris: 200:- el. högstbjudande Descendant of the Dark-poster: Obruten förpackning. Pris: 120:- el. högstbjudande. That would be all... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prince_Igor Skrivet november 11, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet november 11, 2008 Här har ni bilderna: http://ShoopdaWhoop.bilddagboken.se/p/d ... =293579079 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sakura Alchemist Skrivet april 26, 2009 Anmäl Share Skrivet april 26, 2009 hejsan, jag kan inte se bilderna på ShoopdaWhoop. Jag tror att jag måste vara medlem. Kan du visa bildena på något annat sett? Jag är bara intresserad av FullMetal Alchemist-figuerna. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg