Hoppa till innehåll
Anime.se

Att handla från butiker i EU


kknd
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag har precis beställt ett Naruto pannband från den svenska shoppen, Magani. Men jag har kollat omkring på lite prylar jag vill ha som dom säljer i en affär i england. Vad jag vill veta är om någon annan har beställt från någon affär runt om i EU och om det gick bra för er. Vad kostade frakten eller annan kostnad? Vore mycket tacksam om jag fick ett svar på detta då jag är lite småkritisk till att beställa utomlands.

 

Yatta !

 

//kknd

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte precis beställt Naruto-saker men jag har beställt många andra saker från butiker utomlands och jag måste säga att om det är EU-det gäller är det väldigt smidigt och bra att beställa.

 

När det gäller frakten så beror det oftast på butiken så du borde maila och fråga. Det enda som kan bli ett problem är eventuell tull, men det är inte alltid du måste betala det när det är inom EU (väldigt sällan faktiskt).

 

Så det är smidigt, dock är ju ibland betalningsmedlen lite jobbiga om man inte har kreditkort... men det har ju jag så jag klagar inte =D.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...