Hoppa till innehåll
Anime.se

Köpa Cardcaptor Sakura-filmerna?


Siri
 Share

Rekommenderade inlägg

hej hej jag undrar om någon vet var jag kan köpa Cardcaptor Sakura the movie och the sealed card (alltså tvåan)? jag har letat på alla vanliga ställen som discshop, megastore, sf-bokhandeln m.m., och antingen finns bara första filmen eller ingen av dem. helst ska det vara en svensk affär (om de bara finns att hitta på internet). är dt någon som köpt BÅDA filmerna och som kan tipsa?

tack! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, och välkommen hit!

 

Det kan vara lite svårt att få tag på dem eftersom Geneon sitter inne på licensen. De handlar inte längre vilket innebär att finns produkten inte i lager hos butiken så kan de ej heller få tag på den. Funimation, en annan amerikansk distributör av anime på DVD, ingick i ett avtal med Geneon om att ge ut ett gäng av deras titlar men tyvärr är inte Cardcaptor Sakura en av dem.

 

Jag har ingen aning om hur deras "samarbete" fortskrider, men det finns kanske chans att Funimation får för sig att plocka upp även den titeln? Om jag ska vara realistisk så tror jag dock inte att den serien (eller filmerna) har någon chans att generera ett köptryck som skulle få Funimation att satsa på den. Man ska aldrig säga aldrig, men det är nog dumt att låta sig själv hoppas på för mycket i det här fallet.

 

Edit: Mitt tips är ju att du slår till direkt om du hittar någon av dem i lager någonstans. Står de listade som beställningsvara så är det nog ingen idé att placera en beställning eftersom leverantören bör upptäcka att "det här gick ju inte", men du kan ju alltid försöka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...