Hoppa till innehåll
Anime.se

Forza Motorsport 3


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

Forza Motorsport 2 var enligt mig en av de roligaste racingsimulatorerna under 2006-2008, och nu är det klart att Forza 3 kommer släppas i oktober.

 

Gamla nyheter var att spelet kommer ha hela 400 bilar att välja från (exkluderat de tiotal bilar som kommer dyka upp senare som DLC) och att drift och drag kommer implementeras.

Men nu efter E3 har lite mer blivit klart om hur detta spel kommer att bli. En stor grej är att alla bilar kommer ha en korrekt cockpit enligt originalet i verkligheten och att point-to-point racing, vilket enligt screenshots ser ut som om man åker från en punkt till en annan i alpen-miljöer och liknande vägar.

 

HD-Trailer:

 

Sjyssta screenshots: http://www.forzacentral.com/gallery/bro ... .php?c=143

 

Jag tror nog att detta spel lägger sig på samma nivå som Gran Turismo 5 förutom det faktum att spelet INTE släpps tidigast 2010 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ettan var revolutionerande (felstavat?) inom bilspels världen tycker jag... tänkt dig tvåan med lite mindre innehåll och sämre grafik (inte så konstigt med tanke på att det är till gamla XBOX)... just det där med att man är i princip tvungen att lära sig att inte krocka med andra bilar eller in i väggar gjorde det hela mer utmanande och därmed roligare...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...