Hoppa till innehåll
Anime.se

Sökes, konventrecensent(er)


emer
 Share

Rekommenderade inlägg

Jahapp...lite svårt att dra detta kort, men jag ska göra mitt bästa.

 

Jag söker helt enkelt folk som kan (gratis då) recensera och diskutera konvent runtom i landet och sedan bidra med egna åsikter på min community.

Scam?

Givetvis fattar jag att detta måste låta helt absurpt, men detta är bara en del av processen som jag snart rullar igång då jag även kommer att försöka få igång folk utomlands.

Hur?

Allt kommer vara forumbaserat och förhoppningsvis flyta på av sig själv för att sedan även bli ett sammarbete med arrangörer (gratis reklam uppskattas alltid).

GTFO!

Inte förän jag har länkat mitt forum: helz0ne.com, än är inte denna konvent-del öppen för allmänheten men jag och min staff gör vårat bästa för att få fart på det ASAP.

Varför?

Som jag skrev tidigare, sammarbete. Mellan deltagare och arrangörer. Arrangörerna får gratis reklam (då vi även kommer lista konvent på G) för att sedan recensera de efteråt.

 

Kontakt:

PM på forumet (måste registrera)

eller mail: helz0ne@hotmail.com

 

Svara väldigt gärna på alla frågor : )

 

//emer, admin och grundare av helz0ne-scans respekt

 

_Added_

Cosplayers sökes med!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...