Hoppa till innehåll
Anime.se

Banderoller sökes


Pthia
 Share

Rekommenderade inlägg

Som rubriken säger söker jag alltså några st banderoller, dock vill jag inte köpa dem av någon av er (inte det som är tanken iaf) utan jag vill ha tips på sidor eller butiker där man kan köpa dem.

De får ju vara lite större då jag tänkte ha dem som väggprydnad, typ 2x1m eller nåt, större går också bra då min nuvarande väggprydnad är 4x2m men så stora tror jag inte d går att få tag i privat.

 

Motivet nu då, jag hade tänkt mig något i stil med ett blommande körsbärsträd eller liknande. Om man kan få skicka in en egen bild som blir upptryckt så går det lika bra om inte något passande motiv finns.

 

Jag vill alltså ha tips på ställen där det går att köpa vad jag beskrivit ovan, någon som vet något på rak arm sådär?

 

Det skulle eventuellt även gå bra med sånna där rollups eller vad d nu heter där man rullar ut tyget ur nån grej o sen fäster den här kanten längst upp någonstans men jag föredrar sådana utan, dvs bara en kant uppe och nere samt ett tygstycke imellan ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...