Hoppa till innehåll
Anime.se

Piratens Återkomst


Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 1 year later...

Jag vet inte varför, men... den röda bilden, är den jag gillar bäst.

I övrigt har jag inte direkt några kommentarer, förutom vad gäller vapnena (som den vapenfantast, främst svärd, jag är):

Bortsett från färgen, så är det rätt vanliga misstag jag noterar. (folk är har mycket okunskap, och framför allt mycket missuppfattningar, vilket är långt värre, om dessa saker)

 

Svärden är överdrivet breda (och till synes för tjocka också) och har för tjocka kors. Sen har man också avsaknaden av svärdsknapp, som ser skumt ut. Det är inte alltid fel att inte ha svärdsknapp på ett svärd (som t.ex rätt mycket är fallet med Großemesser och katanor), men här är det onekligen det.

...och de känns väldigt fel, färgmässigt. Som om de vore gjorda av trä eller något.

 

Vad gäller den övre personen (kille?) i den tredje bilden: H*n verkar inte insett att det inte är smart att ha på sig en hel vapenarsenal (man undrar hur han hade styrkan att lyckas hoppa, med allt det på sig)... Är det medvetet?

Förresten så är skidan som jag antar är bakom ryggen (trodde först det var framför bröstet, vilket vore ännu värre), är inte en plats som man snabbt kan dra sitt vapen ifrån, ifall du inte visste det. Det är inte lika illa som att ha ett svärd snett med ryggen, som man så ofta ser (som är näst intill omöjligt att dra ut), men ändock lite klumpigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...