Hoppa till innehåll
Anime.se

Fullmetal tatuering


GamaBunta
 Share

Rekommenderade inlägg

Går allt för lång tid mellan mina trippar till detta forum.

Tyvärr har jag haft lite av en anime svacka. :S

Dock på bättringsvägen. ^^

 

Hur som helst, anledningen till att jag gör denna tråd är

för att jag håller på o avslutar min fullmetal alchemist tatuering

och skulle behöva hjälp med en sak av nån som kanske vet lite mer än mig.

 

Detta är då tatueringen:

200909051773.jpg

 

Mitt problem är då, utöver att det saknas lite uppenbara saker, är ju själva texten i tatueringen...

 

 

Jag googlade runt lite på den och lyckades snappa upp saker som "Terra Ndan Colia, samt Dop la TERRA sie ca" Folk hade skrivit kommentarer om detta på olika ställen om inebörden av texten. Jag vill ju gärna vara säker på att texten jag skrev här är korrekt innan man tatuerar in den permanent på kroppen. :P

 

Alltså är jag ju ute efter lite åsikter och tankar ifall nån vet nåt mer än va jag lyckats snappa upp. Tyvärr har jag formaterat om datorn och slarvat bort en sida med lite hum om va det betydde på lain, earth, angel, heaven liknande. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 months later...

scararray.jpg

 

and in case you can't read it...

 

the loops

 

dop sie,

aa ca

 

in the middle

 

TERRA

A

Ndan,

colia

 

http://img.photobucket.com/albums/v499/AoiSora/hagaren_misc/scar-array-close.jpg

http://www.google.se/images?um=1&hl=sv&tbs=isch%3A1&sa=1&q=Scars+tattoo+FMA&btnG=S%C3%B6k&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

 

Snygg tatuering. Se till att gå igenom med tattueraren vilket font du ska ha på texten och gå igenom på dator vilket font som ser bäst ut.

 

Som sagt, permanent ska helst bli rätt från början.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...