GamaBunta Skrivet maj 6, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2010 Sitter och lirar detta spel just nu som är VÄLDIGT roligt, snyggt och underhållande. :) Hoppas fler än jag lirar det, alltid kul o kunna brainstorma med folk om saker o ting i spelen. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 6, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2010 Senaste settlers-spelet jag spelade var settlers 2. Fan vad jag knarkade det spelet... Multiplayer där två möss var inkopplade i datorn - en per spelare. Jag kanske ska prova det här spelet av ren nostalgikänsla :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet maj 9, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet maj 9, 2010 Tycker jag du absolut ska göra. :) Det är oerhört kul. :P Tyvärr har jag dock smärre problem när jag lirar det. Vilket jag tyvärr inte vet om det har med settlers o göra eller nånting annat. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fibien Skrivet juni 3, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2010 Köpte Settlers 7 igår men bara hunnit spela lite campain. Den senaste jag spelade innan 7:an i serien hade äldre grafik och ett numer under 5, minns dock ej vilket. Är på en av lära dig spelet banorna men jag har gillar det jag sett hitintills. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juni 3, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juni 3, 2010 Good good. :) Kan väl adda mig som vän i spelet. "puckoflink" kul o köra multiplayer med andra spelare än tyskar. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg