Hoppa till innehåll
Anime.se

Nyöppnad svensk figurbutik!


Sophia
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag sitter på en ba uppkoppling och kör Firefox som webläsare. T.ex så laddas denna sida (anime.se) nästan direkt efter att man går in på den. För övrigt verkar sidan inte ens laddas nu. Den jobbar i en halv minut och sen bara står still med en vit sida :/

 

 

Hm.. Har du forfarande problem? Kanske är det en nät-svacka som "Klibbnisse" sa?

Vi har inte fått in andra klagomål, å andra sidan kanske de som har problem snabbt drar från butiken, typ thanks but no thanks. :colonthree:

Hehe, verkar fungera för de flesta i allafall vilket är en tröst (för oss)! De e svårt det här när man vill få till det grafiskt och inte kompromissa för hårt på upplösningen.

Har själv haft superproblem med amiami den senaste veckan vilket är störigt (so I know the feeling), är det bara jag som knappt kommer in där? :pout:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 9 months later...

Hm, Klarna ska gå bra sålänge man inte har betalningsanmärkning. Gäller faktura och avbetalning. Men jag håller med om att kortbetalning är mest bekvämt, fast vi rekommenderar alltid faktura eller postförskott för pre-orders, just för att som du säger "pengar och varor byter ägare samtidigt", med faktura går vi steget längre och man betalar efter att man fått hem sin beställning.

Tror att det är viktigt för många svenskar att inte behöva betala i förväg, det är ju fortfarande otroligt många som inte vågar handla från utländska butiker, lämna kortuppgifter och importera själva (fler än vi trodde har vi snabbt märkt!).

..Eller vad tror ni, alla?

 

Själv har jag flera år shoppat regelbundet genom Ebay och aldrig haft problem med Paypal. Har det varit problem så har det varit p g a själva säljarna.. :reallyhappy:

 

Hej allesammans!

 

 

Jag vill bara berätta lite om hur det fungerar med köp genom Klarna, vi ställer inga krav på varken fast inkomst, att man inte har betalningsanmärkningar osv. Vi gör en helhetsbedömning vid varje köptillfälle och ingen enskild faktor är direkt avgörande. Om ni har fler frågor kring Klarnas tjänster eller kreditbedömningen så får ni gärna mejla mig på sara.s@klarna.com!

 

Mvh, Sara

Kvalitetsansvarig, Klarna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...