Supreme 0 Anmäl inlägg Skrivet december 4, 2010 Ska helst vara komplett annars minst 50% färdig av serien. Köper även artbooks och liknande fan böcker av diverse manga/anime. Engelskt text ett måste på manga serierna. Om intresse finns så har jag Solanin att byta/sälja. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Saya 77 Anmäl inlägg Skrivet december 5, 2010 Tsubasa Reservoir Chronicle 1-16 finnes. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Supreme 0 Anmäl inlägg Skrivet december 5, 2010 Tsubasa Reservoir Chronicle 1-16 finnes. Okok PM:at dig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Negi 24 Anmäl inlägg Skrivet december 6, 2010 Ai Yori Aoshi 1-17, Azumanga Daioh 1-4 (ADV Manga)och Seven of Seven 1-3 har jag om det skulle vara intressanta. Alla kompletta, på engelska och i bra skick. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Supreme 0 Anmäl inlägg Skrivet december 7, 2010 Ai Yori Aoshi 1-17, Azumanga Daioh 1-4 (ADV Manga)och Seven of Seven 1-3 har jag om det skulle vara intressanta. Alla kompletta, på engelska och i bra skick. PM:ar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Asteriê 0 Anmäl inlägg Skrivet december 19, 2010 Death Note komplett serie säljes! På engelska så klart, med original omslagen. Finns en bild på böckerna i min tråd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Yumii-Chan 0 Anmäl inlägg Skrivet januari 14, 2011 Komplett Kannazuki no Miko 1-2 Cardcaptor Sakura 2 1-6 Rozen Maiden 1-8 Kagihime Eternal Alice Rondo 1-4 Andra Air Gear 1-4 Ouran High School Host club 1-14 Shakugan no Shana 1-3 XXXHolic 1-4 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Girsej 0 Anmäl inlägg Skrivet mars 5, 2011 Jag har en massa kompletta och inkompletta serier som jag säljer, se min tråd: http://www.anime.se/forum/index.php?/topic/5539-saljes-en-hel-dros-manga/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
danjel 0 Anmäl inlägg Skrivet mars 7, 2011 Hellsing Volym 1-7 (Engelsk översättning) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter