marclol Skrivet december 7, 2010 Anmäl Share Skrivet december 7, 2010 Tjena animefolket! Jag gick under mpan förut men min hotmail är oåtkomlig så jag skapade ett nytt konto för några veckor sedan. Till sak... Jag tänkte köpa Cowboy Bebop DVD hela serien till min flickväns pappa. Problemet är att jag inte hittar någonstans där jag kan köpa den där det står leveranstid, beräknad leveranstid eller något liknande och de flesta ställerna är i USA och jag vill såklart gärna ha presenten innan julafton. Nu undrar jag om jag kan få lite hjälp av er experter att hitta någonstans där jag kan köpa denna DVD som jag även hinner få innan julafton. Vänliga hälsningar, Marc Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet december 7, 2010 Anmäl Share Skrivet december 7, 2010 amazon.com har den i lager, skicka med priority courier (typ DHL) så har du den på ca 3 dagar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marclol Skrivet december 7, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet december 7, 2010 amazon.com har den i lager, skicka med priority courier (typ DHL) så har du den på ca 3 dagar Tack så mycket :) Lagt order nu och den kommer mellan 2-4 arbetsdagar. De blir perfekt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg