GamaBunta Skrivet december 23, 2010 Anmäl Share Skrivet december 23, 2010 Just nu är jag i Kina med lite polare och har inhandlat lite spelkort som jag tänkte sälja. Då menar jag helt vanliga spelkort alltså. Motiven är av Naruto, FMA, Bleach, One Piece och Death Note. Fortfarande inplastade och kommer skickas så när jag väl kommer hem. (4e Januari) Finns just nu 2 exemplar av varje lek. Och jag säljer dom till högstbudande. Minimum pris är då 100kr. Kommer gå och köpa in fler motiv ifall nån har några önskemål kan jag kolla efter speciella lekar också. :) Så ni kan ju skriva här helst så jag kan hålla bättre koll. Lägger in en bild på kortlekarna och loggar in lite senare ikväll. (kinesisk tid såklart) :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 29, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet december 29, 2010 Har nu även lagt till Prince of Tennis och Code Geass. Dock bara 1 exemplar av båda dessa... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg