Taqo Skrivet februari 23, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2011 Tjenare, heter Patrick, är 22 år och bor i sthlm. Pluggar japanska på min fritid men känner att det börjar bli lite trist själv, så tänkte bara höra här om det är någon/några i sthlm som skulle kunna tänka sig att plugga japanska med mig kanske 1-2 gång i veckan? Dag och tid kan ju diskuteras, beroende vad som passar bäst. Den nivån jag ligger på är att jag kan nästan all hiragana och ska snart börja med katakana. Hör av er på msn: p_sharp@live.se ha det bäst ~~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shukakun Skrivet februari 24, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2011 Skulle gärna vilja, men tyvärr så bor jag inte i närheten av Stockholm. :c Men visar det sig att det blir nåt slags online-alternativ (vilket inte är lika bra, men ändå) så kanske jag är på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taqo Skrivet februari 24, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet februari 24, 2011 Skulle gärna vilja, men tyvärr så bor jag inte i närheten av Stockholm. :c Men visar det sig att det blir nåt slags online-alternativ (vilket inte är lika bra, men ändå) så kanske jag är på. Ja men det skulle vi också kunna göra :) absolut, jag utbildar mig inom programmering(mest webb relaterat) så jag skulle kanske i så fall kunna slänga ihop en sida till oss där vi kan göra prov åt varann, lägg till mig på msn så kan vi prata vidare om det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg