Manda-Panda Skrivet mars 3, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2011 Hej någon som ska till IchiCon i Växsjö anordnat av Ichiban den 7-8 maj? Jag ska spela Toph från Avatar the last airbender skulle va kul att känna igen nån x'3 Så nån som ska dit? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2219 Skrivet mars 27, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2011 Skulle vilja dit ... fast jag har alldrig cosplayat förut :S Hehe ... har inga jättebra kläder heller ... fast ändå, vill dit :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manda-Panda Skrivet april 2, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2011 Hej :D Det har inte jag heller detta blir mitt första konvent ^^ Snälla kom? Du behöver ju inte vara nåt svårt ^^ alla har ju inte cosplaykläder vissa är lolita elr bara lite utstylade :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2219 Skrivet april 2, 2011 Anmäl Share Skrivet april 2, 2011 Jag håller på med en Rin Kagamine outfit just nu, men mina föräldrar vill inte att jag ska åka :C för att jag har ingen att åka med :C Och jag kommer säkert inte hinna bli klar heller :C haha, massa problem. Men om det är ngn stockholmare som känner för att lära känna en cosplay nybörjare så är det bara att lägga t mig på msn ; line.skaraas@hotmail.com eller om man bara känner för att snacka x) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manda-Panda Skrivet april 2, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2011 aha tja det finns säkert nån stockholmare som skulle kunna hjälpa dig ^^ Det är värre med mig som bor i lilla blekinge >.> men lycka till med ´din outfit ^^ en kompis till mig cosplayade henne på uppcon, men hon blev inte helt färdig i tid tyvär.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2219 Skrivet april 2, 2011 Anmäl Share Skrivet april 2, 2011 Ne, asså ... Jag kommer nog inte hinna heller >.< Sedan så tänkte jag cosplaya på Pride, men då är jag tydligen på landet (Jättenära Närcon dock) men kommer missa sista dagen hursom ... ARGH (kom på att det skulle handla om ngt annat ... aja ...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2219 Skrivet april 14, 2011 Anmäl Share Skrivet april 14, 2011 Nu ska jag till NärCon iaf xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sangofanett Skrivet april 16, 2011 Anmäl Share Skrivet april 16, 2011 Vil dit men min dräkt kommer aldrig hinna bli klar:( Jag har alting klart utom att jag inte hittar något bra tyg. Jag ska nämligen cosplaya som Sango från inuyasha i såna fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg