Negi 24 Anmäl inlägg Skrivet mars 20, 2011 Istället för att uppdatera denna gamla tråd kör jag på en ny med nya grejer. http://www.anime.se/forum/topic/5802-negis-nya-saljtrad/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Dark-Zakiya 23 Anmäl inlägg Skrivet mars 21, 2011 >Burn Up Scramble 1 + box - 39kr synd att du inte hade alla annars hade jag varit intreserard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Firiel 1 Anmäl inlägg Skrivet mars 22, 2011 Jag köper gärna: Anime: Pet Shop of Horrors Domain of Murder Maetel Legend Manga: Dolls 2-4 Time Guardian 1 & 2 Nightmare Inspector Yumeui Kenbun 1 & 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Negi 24 Anmäl inlägg Skrivet april 4, 2011 Uppdaterat med lite fler titlar. Annat så som Fancy Lala och obskyra OVAs/filmer kommer läggas upp imorgon. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Negi 24 Anmäl inlägg Skrivet april 9, 2011 Sådär, ett 20-tal nya anime titlar tillagda. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Semonthy 1 Anmäl inlägg Skrivet april 21, 2011 Är det Nurse Witch Komugi-chan du har, eller (mot all förmodan) Magikarte Z? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Negi 24 Anmäl inlägg Skrivet april 21, 2011 Är det Nurse Witch Komugi-chan du har, eller (mot all förmodan) Magikarte Z? Magikarte Z har såvitt jag vet aldrig släppts på dvd utanför japan så det är den första 5 avsnitts OVAn + det tillhörande "2.5" specialavsnittet som ingår. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Negi 24 Anmäl inlägg Skrivet maj 17, 2011 Har lagt upp en hel del av det som finns i tråden, och lite annat, på tradera: http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ftgnr=1952618 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
liss 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 14, 2011 Är intresserad av instans teen och är fruit basket boxen på svenska Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Negi 24 Anmäl inlägg Skrivet juni 14, 2011 Är intresserad av instans teen och är fruit basket boxen på svenska Båda är redan sålda, har bara inte fått för mig att uppdatera huvudinlägget tyvärr. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Negi 24 Anmäl inlägg Skrivet juli 21, 2011 Nu är listan lite mer up-to-date. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Negi 24 Anmäl inlägg Skrivet augusti 15, 2011 En del saker tillagda. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Negi 24 Anmäl inlägg Skrivet oktober 17, 2011 Bump. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Jozssan 0 Anmäl inlägg Skrivet januari 25, 2012 är intreserad utav Manga: Fruitsbasket (alla) DVD: Bleach vol 1 DN Angel ( även utan 2:an då...)rabatt kanske) ^^ om du har de kvar?? :D vad har du tänkt ta för det isåfall? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Negi 24 Anmäl inlägg Skrivet januari 28, 2012 är intreserad utav Manga: Fruitsbasket (alla) DVD: Bleach vol 1 DN Angel ( även utan 2:an då...)rabatt kanske) ^^ om du har de kvar?? :D vad har du tänkt ta för det isåfall? Alla har tyvärr blivit sålda. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter