zartok Skrivet juli 11, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2011 Ohoy. Jag är intresserad av att utöka min animesamling på runt 250 skivor. mycket är av intresse men komik, mystik, fantasy och action är väl det jag gillar mest. skriv vad ni vill bli av med så ser vi om det är intressant eller om jag kanske redan har dom :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 12, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2011 Jag har diverse grejer i en gammal tråd: http://www.anime.se/forum/index.php?/topic/5404-saljes-smasaker/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zartok Skrivet juli 12, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet juli 12, 2011 Tsubasa Reservoir Chronicle och paprika hade kunnat vara intressant faktiskt. eller, paprika köper jag gärna då jag studerar till psykolog och det således är lite av mitt intresseområde. dock så hade jag gärna köpt lite större volymer, har du något annat du vill bli av med när du ändå håller på? =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paz Skrivet juli 16, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2011 Kolla gärna in min säljes-tråd. Det är mycket udda volymer som kanske inte är av så stort intresse, men finns några kompletta serier, t.ex. Lain, Outlaw Star, GTO, Bubblegum Crisis och en del filmer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LunaticSis Skrivet juli 17, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2011 Hejsan! Såg din annons och tänkte om du var intresserad av dessa: http://www.anime.se/forum/index.php?/topic/5576-uppdatering-av-utrensning-av-spel-manga-anime-filmer/page__p__132245__fromsearch__1#entry132245 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zartok Skrivet juli 18, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet juli 18, 2011 Jag ska kolla i min hörna för att se vad som kan passa in :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg