Hoppa till innehåll

Vi har nu en wiki! Kolla tråden!

teloma

Säljes: Min Jpop-samling

Rekommenderade inlägg

Säljer min Jpop-samling med flertal CD och DVD skivor från olika japanska artister.

Har endast haft det i samlingssyfte så allt är mer eller mindre oanvänt och naturligtvis, allt är original.

De artister jag har kvar är:

Hamasaki Ayumi

Otsuka Ai

Misono

HinoiTeam

Under tiden jag bodde i Japan, plockade jag även på mig massor av Hamasaki Ayumi-goods från hennes konserter m.m. som t ex:

T-shirts, små handdukar, tidningar, stora bilder (lite större än A4), Vristband, ljusstickor, klistermärken, nyckelhållare mm.

Har bilder på allting så det är bara att skriva vilka artister du är intresserade av så kan jag bifoga det här eller skicka via mail.

Har bifogat en pdf med en komplett lista på allt jag har och vad allt kostar.

Kan hämtas i Göteborg eller skickas på post, du får då stå för frakten.

Om du köper flera saker är jag villig att ge en "paketrabatt" för att exempelvis kompensera lite för frakten.

När det gäller betalning så är jag öppen för förslag om du känner till något smidigare annars kan betalningen ske med en insättning på mitt swedbank-konto

Hoppas det finns något du gillar.

prislista.pdf

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Tja!

OM du har Ai Otsuka cdn love cock kvar, kan du skicka lägga upp/skicka pm/skicka bild till min e-mail. elin_sjogren@yahoo.se

Min pojkvän letade efter skivan när han var i japan och hittade den inte, skulle vara super om den finns var och i rätt version :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu