Hoppa till innehåll
Anime.se

Heroes of might and magic VI


Smaruc
 Share

Rekommenderade inlägg

Så, igår den 13/10 släpptes det länge efterväntade HOMM VI och jag köpte det då.

 

Nu har jag fått igång det (läs för ett par dagar sen) och det är ett riktigt bra spel, tror t.om att det klår 3:an men det är ett litet minus på städerna i 6:an och måste spela mer för att göra en bättre bedömning.

 

Sätter den förra texten i spoiler då problemet är fixat.

 

Men när man sen hade installlerat det så händer det här,<br></p><p><br></p><p>1. startar spelet<br></p><p>2. laddar</p><p>3. man ser att skärmen ändras lite</p><p>4. Laddar x 1000000 (skärmen är fortfarande svart)</p><p>så måste jag göra så här sen</p><p>5. ctrl + alt + del och starta aktivitetshanteraren</p><p>6. leta upp homm VI och ser att den svarar inte</p><p>7. Avsluta aktivitet</p><p><br></p><p>PC konfiguration för homm VI</p><p><strong>Operating system:</strong> Windows XP, Vista, 7</p><p><strong>Processor: </strong>Pentium core 2 duo E4400 2,0 GHz Athlon x2 5000+ 2,6 GHz <strong>(</strong>Pentium core 2 @ duo E6400 2,00 GHz, Athlon II x2 240 2,8 GHz Recommended<strong>)</strong></p><p><strong>RAM:</strong> 1,5 GB (2 GB recommended)</p><p><strong>Video card:</strong> DirecX 9.0c compliant, 512 MB video card (1 GB recommended)</p><p><strong>Sound card:</strong> DirectX 9.0c compatible</p><p><br></p><p><strong>Min dator</strong></p><p><strong>Operativ system:</strong> Windows vista home premium servicepack 1 32-bitars operativsystem</p><p><strong>Processor:</strong> AMD Phenom™ 8550 Triple-Core processor 2,20 GHz</p><p><strong>Ram:</strong> 3,00 GB RAM-minne</p><p><strong>Grafikkort:</strong> NVIDIA Geforce G100 512 MB (uppdaterade idag 14/10 så den ska ha stöd för homm VI)</p><p><br></p><p>Är det någon annan här som har köpt Homm VI och upplever samma eller liknande problem?</p><p><br></p><p>Är det min dator som är problemet eller är det nåt annat som jävlas med mig?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...