Hoppa till innehåll
Anime.se

Filmsällskap efterlyses


Rekommenderade inlägg

Hej där!

Jag har en lång och passionerat förhållande till anime men saknar att ha någon att se med, min reguljära crew har aldrig fastnat.

Vad jag letar efter är en person eller flera som skulle vilja träffas för att se animeserier och filmer och gärna diskutera dem efteråt.

Jag är 26. Så gärna myndiga personer. Bor i högdalen, har inte surround, men 40" HD om vi ska vara hos mig. Annars är SL-kortet min vän.

 

Sist såg jag Guilty Crown men har legat lite efter de senaste åren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, du kan alltid ta och besöka Mangakai Huddinge.

Vi har möten varje onsdag, från 17:00, i Huddinge Gymnasium.

Vi kollar vanligtvis på tre avsnitt av en serie, tar en matpaus på ca en timme och fortsätter sedan med tre avsnitt av en annan serie.

När en serie tar slut, så röstar vi fram en ny serie att kolla på.

Vi har nyligen börjat med Steins;Gate och är vid de sista avsnitten av Angelic Layer.

 

Observera dock att man behöver passerkort för att komma in i Huddinge Gymnasium, så man bör kontakta någon i föreningen innan man kommer.

Du kan t.ex skicka ett mail till styrelsens vid mangakai.huddinge snabel-a gmail punkt com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, du kan alltid ta och besöka Mangakai Huddinge.

Vi har möten varje onsdag, från 17:00, i Huddinge Gymnasium.

Vi kollar vanligtvis på tre avsnitt av en serie, tar en matpaus på ca en timme och fortsätter sedan med tre avsnitt av en annan serie.

När en serie tar slut, så röstar vi fram en ny serie att kolla på.

Vi har nyligen börjat med Steins;Gate och är vid de sista avsnitten av Angelic Layer.

 

Observera dock att man behöver passerkort för att komma in i Huddinge Gymnasium, så man bör kontakta någon i föreningen innan man kommer.

Du kan t.ex skicka ett mail till styrelsens vid mangakai.huddinge snabel-a gmail punkt com

 

Det låter som nåt det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...