Hoppa till innehåll
Anime.se

Säljes: Manga, Anime, OST, etc...


Scab
 Share

Rekommenderade inlägg

Dags att rensa i bokhyllan igen. Säljes:
 
Manga
 
20th Century Boys Vol.1-5, Engelska, 200kr inkl. porto?
Andromeda Stories Vol.1-3, Engelska, 150kr inkl. porto?
Aqua Vol.1, Engelska, 50kr inkl. porto? (originalmangan till Aria)
Chibi Vampire Vol.1-13 + Chibi Vampire: The Novel Vol.1-3, Engelska, 500kr inkl. porto?
Confidential Confessions Vol.1-6, Engelska, 250kr inkl. porto?
Cowboy Bebop Vol.1-3 + Cowboy Bebop: Shooting Star Vol.1-2, Engelska, 200kr inkl. porto?
Dorohedoro Vol.1, Engelska, 50kr inkl. porto?
Hiroki Endo's Tanpenshu Vol.1-2, Engelska, 100kr inkl. porto?
Monster Vol.1-7, Engelska, 300kr inkl. porto?
Mushishi Vol.1-3, Engelska, 150kr inkl. porto?
Nodame Cantabile Vol.1-16, Engelska, 500kr inkl. porto?
NOiSE Vol.1, Engelska, 50kr inkl. porto?
Strawberry Marshmallow Vol.1-5, Engelska, 200kr inkl. porto? (Vol.2 kantstött)
Uzumaki Vol.1-3, Engelska, 150kr inkl. porto?
Uzumaki Vol.2, Engelska, 50kr inkl. porto? (oläst; varför köpte jag 2st av den här? ._.)
 
Böcker
 
Genki: An Integrated Course in Elementary Japanese I + Workbook I, Engelska, 300kr inkl. porto? (textbok begagnad, workbook oanvänd)
Anime from Akira to Howl's Moving Castle, Updated Edition: Experiencing Contemporary Japanese Animation, Engelska, 100kr inkl. porto?
 
Musik
 
Taishou Yakyuu Musume OP single, Japanskt släpp, 50kr inkl. porto
Koe de Oshigoto OST (obruten plombering), Japanskt släpp, 100kr inkl. porto
Koe de Oshigoto OP & ED singles, Japanska släpp, 75kr inkl. porto
 
Anime
 
Koe de Oshigoto! take.2, Japansk Blu-Ray (otextad), 300kr inkl. porto (Limited Edition med storyboards-bok, två mobilstraps och annorlunda förpackning)
Futatsu no Kurumi (Two Walnuts), Japansk DVD (otextad), 100kr inkl. porto
Kiku-chan to Ookami, Japansk DVD (otextad), 100kr inkl. porto
Ashita Genki ni Naare!, Japansk DVD (otextad), 100kr inkl. porto
Barefoot Gen Deluxe Edition Film 1 & 2, europeisk samlings-DVD (jpn ljud, 8 textspår inkl. svenska), 100kr inkl. porto
Steamboy Director's Cut 2-disc Edition, svensk DVD-utgåva (jpn & eng ljud, 16 textspår inkl. svenska), 50kr inkl. porto
 
Allting är givetvis i gott skick om inte annat anges och priserna förhandlingsbara. Betalning med vanlig banköverföring. Posta i tråden eller i PM om något intresserar~.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade tänkt förhandla priset lite på Genki-böckerna eftersom de är av första editionen och alltså saknar CD, men vi kan säga så här: Genki-böckerna plus Barefoot Gen för originalpris 400, och du skickar till Norge (egentligen bara några kronor mer än till svensk adress om jag inte missminner mig och paketet inte blir för tungt - kan löna sig att kolla med Bring som inte är något annat än norska Posten i Sverige). Deal? Du kan kolla först vad portot blir för Sverige gentemot Norge så jag inte lurar dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Genki-böckerna plus Barefoot Gen för originalpris 400, och du skickar till Norge

Det löser sig. Sålda. Skicka mig din adress i PM.

 

Du jag får nog faktiskt backa från det här med Norge-paket. 296kr och tulldeklaration vill Posten ha. Bring är blott ett par tior billigare. För kostsamt, kort och gott.  :sceptic:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...