Hoppa till innehåll
Anime.se

hjälp med animes? ^^


animefre4k
 Share

Rekommenderade inlägg

1.

hej, jag har just sett på klart den underbara serien Natsume Yuujinchou. Jag älskar Natsume & det & hela handligen alltså allt. Vet ni en liknade serie som den?, en POJKE som kan se spöken/andar/väsen som inte andra kan se, & blev mobbad eller utslängd & kallad namn för ingen trodde honom & flyttat runt bland familjer m.m. & se någolunda bra ut ;)

 

2.

en anime om olika gatgäng som i durarara & main charen är med i ett gäng eller följer dett gäng & så slåss dom m.m eller att har varit en gängledare fast slutat så den kunde ha ett normalt liv (mer som durarara) men faller tbx.

 

3.

en anime  som handlar om en kille som ser ut som en tjej >.>

 

4. Jag älskade kira i btooom & toto i deadman wonderland, vet ni några charar som liknar dom?^^

 

 

5.

en anime om en kille som har det svårt som natsume :3

 

var nog allt förlåt för så mycket men hoppas ni kan hjälpa mig för behöver hjälp :)

 

 dom jag mest vill ha svar på är 1,2 & 5

  • Nedröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare animefre4k och välkommen till Anime.se. Hoppas att du kommer att trivas här hos oss. :)

 

Det finns många av oss här som kan hjälpa till med sådant du undrar över. Jag kommer dock att låsa den här tråden för det är nämligen som så att vi har en stor samlingstråd här på forumet där alla kan ställa sådana här frågor. Den heter Ge mig tips om anime att se och ligger i "Anime"-forumet. Folk är vana att gå in där för att hjälpa andra användare med att hitta lämpliga serier att se på så om din fråga ligger där inne är chansen betydligt större att du får relevanta svar. Det här subforumet används för att samla in frågor kring eller förslag på saker som skulle kunna göras för att förbättra Anime.se.

 

Följ bara länken och ställ din fråga där så ska du se att du har ett eller flera vettiga svar inom kort.

 

Lycka till!

 

PS. Jag kom precis på att jag är osäker på om du kan klicka på "redigera" på ditt inlägg nu när tråden är låst. Jag tog mig därför friheten att kopiera ditt inlägg och jag skickar det till dig via PM (se den lilla brevikonen längst upp till höger på sidan, bredvid ditt användarnamn). Om du kopierar texten därifrån så slipper du skriva om allt från början i det nya inlägget. DS.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...