Akane-chan 1 Anmäl inlägg Skrivet juni 22, 2013 Har tittat igenom diverse trådar och tror inte jag har sett en sånhär änuC: (Eller jag kanske bara är dum..:c Hittade ingen aktiv tråd iaf...) 'Kritiktråd' Japp, som skrivit då, så får man gärna ge kritik på andras bilder, och ladda upp sina egna bilder såklart:) Jag ska absolut försöka ge kritik/feedback, nåt jag behöver öva på, men kommer även ladda upp bilder^^ (När jag gjort klart mina det vill säga..) Måste bara nämna lite grejer först; *Försök väldigt gärna ge rättvis kritik, alltså ta i räkning om det är en nybörjare eller lite mer erfaren. *Om du laddar upp en bild så var beredd på att folk ger kritik, det är det tråden är till för(trots allt...) *När ni ger kritik, var respektfulla tack. *Konstuktiv kritik gärna~ Så, än en gång, ''är man med i leken får man leken tåla.'' ~ och nu låter jag nån annan börja tråden med en bild då jag inte har några i beredskap~ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Unn 5 Anmäl inlägg Skrivet juni 23, 2013 Kanske ska ta upp att rita lite då :P (har typ ingen erfarenhet dock) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter