Hoppa till innehåll
Anime.se

Kotten
 Share

Rekommenderade inlägg

Tänkte öppna upp en tråd om Anime serien "D.Gray Man".

Det jag tänkte med den här tråden är att man ska skriva vad man tycker om serien och om man har kommit på något roligt med den. Om man har någon tanke eller fundering runt denna serie är det bara att skriva det man känner.  Jag själv har inte sett klart serien, har bara kommit till episod 75 av 103 episoder. Det är en avslutad serie, så det blir inga fler episoder än 103, om man nu ville veta det.  Mest troligt i alla fall, eftersom att det inte hänt något på några år.

Nu tänkte jag slänga in en rolig tanke i det här forumet, när jag ändå är den som startar den.


Allen fick ett örhänge för att ha kontakt med dom andra, när han går in i den så kallade Arken. Sedan efter att han har gått igenom den och räddat Leena Lee. Så hör väl fortfarande dom andra vad som sägs? Så min tanke här, är ju att på andra sidan linjen sitter ju Leena Lee's "stalker", som avgudar henne. Tänk den tanken, samtidigt som Allen pratar med Leena Lee, när hon vaknar. Kan tänka mig att han blir helt uppspelt bara av att höra henne prata.

Haha

Detta är plockat ur avsnitt 75.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...