Hoppa till innehåll
Anime.se

Säljer min RPG samling (PS2 & NDS)


Oodle Doodle
 Share

Rekommenderade inlägg

Hallå!

 

Då jag flyttar till Tokyo om tre veckor så har jag tänkt att lätta lite på bagaget genom att sälja min älskade tv-spelssamling. Det är främst PS2 och Nintendo DS spelen jag tänkt att sälja, men jag lägger upp några PS3 spel som jag kan tänka mig sälja också om intresset finns. Vissa av DS spelen är på japanska, perfekt för den som försöker lära sig och vill prova lite skarpt läge. De som är på japanska skriver jag (J) efter titeln. Vissa av PS2 spelen är amerikanska, de skriver jag (NTSC) efter (om jag minns rätt så behöver man ladda ner BIOS till PS2 för att kunna göra den regionsfri). På DS spelen skriver jag inte NTSC även om de är amerikanska eftersom DS-spel är regionsfria, dvs man kan spela alla spel på alla konsoller.

Priser kan diskuteras, jag kan tänka mig att sälja lite billigare beroende på hur mycket man vill köpa. Spelen som jag säljer är:

 

Playstation 2-spel

 

Ookami

Grandia 2

Jade Cocoon 2

.hack (dot hack) Infection

Phantom Brave

La Pucelle: Tactics

Disgaea

Disgaea 2

Atelier Iris

Atelier Iris 2

Breath of Fire: Dragon Quarter

Suikoden (NTSC)

Xenosaga: episode 2 (NTSC)

Dragon Quest VIII (NTSC)

Final Fantasy XII: Collector's edition (NTSC)

 

Nintendo DS

 

Suikoden: Tierkreis

Valkyrie Profile: Covenant of the Plume

Final Fantasy Tactics A2: Grimoire of the Rift

The World Ends with You

Disgaea DS

Final Fantasy III

DQM: Dragon Quest Monsters - Joker (J)

DQM: Dragon Quest Monsters - Joker 2 (J)

Dragon Quest IV (J)

Dragon Quest V (J)

Dragon Quest VI (J)

Dragon Quest IX (J)

 

Playstation 3

 

Valkyria Chronicles

Disgaea 3

Disgaea 4

 

Hör av er om ni är intresserade. Jag ska försöka titta in här med jämna mellanrum, men snabbast ocg smidigast är om ni skickar ett mail om ni är intresserade av något/några spel. Min mail är: Tobias.H.Andersson@outlook.com

 

PS. Då jag flyttar snart behöver jag få iväg dessa snabbt, så detta erbjudandet kommer bara finnas i några dagar. Passa på!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...