Lukkinen Skrivet april 27, 2015 Anmäl Share Skrivet april 27, 2015 Hallåj! Jag är ny här på forumet. Jag är 17-årig kille som tänker fara på NärCon för första gången. Jag skulle bara vilja veta om någon som har tänkt fara på NärCon i sommar (2015) skulle vilja ha lite extra sällskap. Eftersom mina vänner inte är så intresserade av anime eller japansk popkultur så tänkte jag resa ensam från nordliga Norrland och möta upp någon eller några som skulle vilja lära känna en ny vän under en helg. Så jag tänkte att alla som vill träffa och lära känna nya vänner redan från start på NärCon i sommar hör av er i den här tråden så styr vi upp någonting! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
savepoint Skrivet maj 2, 2015 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2015 Jag ska dit, men jag vet inte om det blir över helgen eller bara dagspass än så länge. Hänger lite på jobb och annat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HappyGirl Skrivet maj 4, 2015 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2015 Jag ska ditt! Kommer vara där från fredag tills söndag! Kanske torsdag men det är inte bestämt än Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lukkinen Skrivet maj 6, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet maj 6, 2015 Jag ska ditt! Kommer vara där från fredag tills söndag! Kanske torsdag men det är inte bestämt än Super bra!!! Du verkar ha en del erfarenhet av konvent också, och de ä super duper!!! (för jag har ingen erfarenhet ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HappyGirl Skrivet maj 6, 2015 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2015 Super bra!!! Du verkar ha en del erfarenhet av konvent också, och de ä super duper!!! (för jag har ingen erfarenhet ) Har varit på en del men det här är första gången jag ska ha sovsal på NärCon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lukkinen Skrivet maj 6, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet maj 6, 2015 Har varit på en del men det här är första gången jag ska ha sovsal på NärCon Trevligt, trevligt. Jag tänkte tälta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitsy Skrivet maj 10, 2015 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2015 Ser väldigt roligt, men det är såå långt i från mig, kan tyvärr inte x . x Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet juli 19, 2015 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2015 ska också dit :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg