Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime, Manga och J-pop till salu


k4rst3n
 Share

Rekommenderade inlägg

Hejsan

 

Har flera lådor med diverse Anime, Manga och J-pop i källaren som jag tänkte bli av med inför kommande flytten. Var riktigt inne i hela den Japanska kulturen en gång i tiden men de senaste åren har allt bara legat i lådor i källaren och istället för att slänga allt på tippen kanske det finns person som skulle vilja köpa något till en billig peng? Håller just nu på att gå igenom allt så ska försöka sätta ihop en lista med exakt vad som finns, tänkte bara kolla om intresset finns?

 

Är en del Region 1 DVD men även en hel del Madman (om minnet inte sviker mig) som är Region 2. När det kommer till J-pop är det mesta med Ayumi Hamasaki, allt från hennes första små singlar till hennes större böcker och koncerter (för mig större delen är overseas versioner men även en del japan version) men även andra artister.

 

För mig jag även har en del actionfigurer från Evangelion, Trigun, med mera nån stans.

 

Som sagt, tänkte höra om det finns intersse från folk? Skickar helst inget men är i Göteborg i stort sett varannan vecka (och i framtiden konstant) så ser hälst att vi möts där. Finns även i Lidköping om det nu mot förmondan skulle finnas någon på forumet här. Hör gärna av er till vänner som ni kanske tror skulle vara intresserade också. Vill som sagt bli av med det mesta så kommer inte vara några hutlösa priser :)

 

Uppdaterar detta inlägg med text/bilder på vad jag har för nåt.

 

Mvh Kristofer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...