Hoppa till innehåll
Anime.se

Säljes: Hatsune Miku - Love is War Refine Ver. 1/8 figur


Najica
 Share

Rekommenderade inlägg

Tjo! Värt ett försök tänker jag!
Tänkte kika om någon är intresserad utav en 1/8 Hatsune Miku - Love is war figur. Detta är då Good smile Company 20th Anniversary Edition så även en fotobok ingår.
Nu är det nämligen så att jag ska flytta och jag föll inte lika mycket för denna miku som jag trodde, så därav annonsen.

I nuläget har jag inte möjlighet att skicka henne - pga av att jag inte har någon bra låda hemma. Så upphämtning/lämning i Stockholm län hade varit att föredra.

Fick hem henne i år från HobbySearch, och hon har bara blivit hopbyggd (+ner plockad nu) och stått i en detolf utanför direkt solljus, så hon är i bra skick!
Köpte henne för ca 2000 SEK (figur + jp frakt, tull ej inräknad) så tänkte försöka sälja henne för samma fast pris går att diskutera.

Egna bilder:
ADUT3dY.jpg
xMP0DJl.jpg
Låda:
ORe22a7.jpg
(OBS! Den rosa metalltråden som syns på lådan är förstås med, bara att jag inte valde att spöka med den när jag själv satte ihop henne!)


För mer proffsiga bilder så finns hennes produktsida ifrån hobbysearch här: https://www.1999.co.jp/eng/10789410

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...