Hoppa till innehåll
Anime.se

jaha...


ebba
 Share

Rekommenderade inlägg

Hur fick du hjärnskakning?

 

Själv har jag aldrig skadat mig så värst. Jag skärde av mig tummen en gång när jag var liten men den syddes tillbaka.. true story

 

 

mja, lyckades allt på ett eller annat sätt...på fyllan...hrm...

 

inte skadat sej så värst? tycker de låter värre o få tummen av än hjärnskakning ja O_o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

 

mja, lyckades allt på ett eller annat sätt...på fyllan...hrm...

 

inte skadat sej så värst? tycker de låter värre o få tummen av än hjärnskakning ja O_o

 

Ok haha.

 

Mjo, det kanske är jobbigare att bli av med tummen. Men den är ju tillbakaklistrad nu :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låter nog lite barnslig när jag rättar alla (nästan alla). ^^

 

Och Shika hur fan fick du av tummen? ^^*

 

Jag tog min pappas nycklar en gång när jag skulle gå och öppna cykel förrådet, min pappa sa: du får använda mina nycklar, MEN ANVÄND FAN INTE KNIVEN! han hade nämligen en schwizisk armékniv i nyckelknippan. Så det första jag gör när jag kommer ut är att ta fram bladet på kniven och kollar på det :P När jag ska stänga det så har jag min tumme mellan skaftet och bladet och kniven stängs igen med en fjäder rätt så hårt (ni vet vad jag menar). Tjoff! så vart tummen av, haha :P Jag stoppade den i fickan och gick in tillbaka. När min pappa såg att hela högra sidan av jackan var röd så sa han åt mig att ta ut handen ur fickan :P Han blev skitarg först men sen började han skratta, haha. En vana i vår familj, vi kan skratta åt det mesta. Så vi åkte till sjukhuset blixtsnabbt och de sydde dit den..

 

Fyf*n vad långt det blev.. Men när jag tänker tillbaka på det så kommer jag inte ihåg att det gjorde ont..

 

---

 

Det blev lite OT nu..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...