Joa Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Jepp, Vi (Håkan och jag; Joa) kommer att ha vår stash av T-shirts, figurer, pins, phonestraps, kuddar, skrivbordsunderlägg, musmattor, nyckelringar.. och öhh.. en massa annat med oss till Västerås nu i helgen (6-7:e november) för att göra alla hugade manganerdzspekulanter lite fattigare då föreningen J-cult anordnar ännu ett konvent. Poster för mer info eller hatta in på den här tråden... XD // Joa (part of OjisanYa) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crea Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Jodå, vi stannar kvar på konventet och säljer anime- & manga-merchendise även hela söndagen (eller mellan 10 & 19 för att vara exakt). http://www.deviantart.com/view/11416266/ Där *pekar uppåt* finns info om konventet. mvh håkan & joa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mica-chan Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 ni får gärna komma till västerås nästa gång också ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joa Skrivet november 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 det är planen... ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mica-chan Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 waii. yatta! ^^ ni får gärna fixa lite Haibane renmei-prylar. fick höra efteråt att ni hade nåt HR-krimskrams inne..dum som jag va så frågade jag aldrig :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gladkaka Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 när tänker ni sälja nästa gång:?: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joa Skrivet januari 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 Av en slump blir det på Doujinmadoi II i V-rås 5-6/2... Info-tråd om visningen finns här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg