dawwe Skrivet november 2, 2004 Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Här kan mangan Death Note diskuteras. Själv så tycker jag att den är bra och såännande och den kommer nog med tiden att bli en av mina favorit mangor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Death Note är faktiskt en interessant manga men som sagt, det finns bättre. Jag kommer nog att fortsätta läsa Death Note. Vilken är din favoritkaraktär? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Gah, jag har tänkt läsa den länge men inte kommit mig för. *stress, stress* Verkar mkt intressant Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet mars 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 L så klart man måste hata Light, och så hade jag tänkt cosplaya som L. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg