Hoppa till innehåll
Anime.se

Ny tecknad serie


Håkan
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej, jag har en serie (ej manga) upplagd på

 

http://www.freewebs.com/pappa_betalar/index.htm

 

Ta gärna en titt, sist jag postade på ett mangaforum blev jag rätt slaktad, vore kul att se hur reaktionen blir här! ;)

 

Verkar tyvärr som om snålskitarna på freewebs tycker att det är för mycket trafik?! Nån som har nåt tips på webtjänster?

 

Ha're/ Håkan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har försökt lägga upp sidan på yahoo nu men bilderna visas inte, jag har använt gamla simpla html-koden Img src="filnamn.jpg", nån som har någon idé om varför det inte fungerar?

 

doddis-> Tack för tipset, jag kör på det om jag inte lyckas få upp sidan igen inom kort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pappa betalar är uppdaterad, jag skriver detta enbart för att nämna att sidan kommer att uppdateras dagligen tills vidare, det känns rätt cheezy att nämna det eftersom det skickar upp ämnet till toppen av sidan men jag vill bara poängtera det. Jag menar inte att någon ska hylla varenda uppdatering.

Hoppas att ni som gillar serien fortsätter titta ändå!

 

Ha're

/Håkan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ragathol-> Grymt att höra!

 

Jag vill för övrigt tacka er som har tagit er tid att titta på på serien och jag hoppas att ni som gillar den har föjlt uppdateringarna.

 

Eftersom det här trots allt är ett mangaforum har jag svängt ihop en liten dedikering till er! Jag är inte så hemma på manga men jag kör samma lirare som jag postade i duell-tävlingstråden, för "karaktären" har åtminstone stora ögon och ett svärd... :rolleyes:

 

slash1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...