Izzy Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 För er som inte har sett det, så har jag nu färglagt den sista bilden. Och den här gången vill jag ha MÅNGA kommentarer! Förra gången var det lite snålt tycker jag...:) http://www.animanga.nu/comments.pl?cid=272824 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 den första (speciellt håret) och tredja (bra kännnsla bara) e skitfina, medans de två andra inte håller samma klass men endå är mycket snygga (lite anatomi oxå känns foldsen fel på andra) Keep it up! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet december 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Okej, tack för kritiken. Men du kanske kan specifisera lite bättre det där med anatomin. Vad som är mest fel o.s.v Och jag som tyckte om den fjärde mest... Men det beror väl intepå själva bilden bara kanske. Jag blir så glad när jag ser gymnastikbilder. Både tecknade eller verkliga, fina eller fula... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 ettan var bäst, den skulle du ha utvecklat lite mer!^^ tvåan ser lite stel ut, det skulle se bättre ut om hon hade armarna på ett annat sätt. trean, söt pose, gillar den. men fötterna är fel. de pekar neråt och det ser ut som om dom svävar, när de egentligen ska peka framåt. Studera gärna andra bilder och se efter hur det ser ut. www.bakaneko.com har många bra tutorials, ta en titt där! fyran var bra, den ser jag inga tydliga fel alls på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet december 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Tack för tipset ska kolla runt där lite och leta efter skor :) Det är svårt att se sina egna fel, men när andra pekar ut dem förstår man inte varför man inte sett det tidigare. Jag får tänka på det nästa gång jag tänker teckan skor... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 snyggt som du-vet-vad alltså!! gillar sista bilde då! det va lite småfel men dom andra har sagt det redan. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Som sagt är det lite småfel på bilderna men inget allvarligt enligt mig....och med tanke på att du är nybörjare är bilderna bra, det är bara att träna vidare så kommer du att bli mycket bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet december 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 GE MIG KRITIK!! JAG BLIR GALEN! BEHÖVER MYCKET AV DEN VARAN FÖR ATT BLI BÄTTRE!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 jisses, ta de lugnt du ^_~ ju mer man skriker efter uppmärkamhet, ju mindre får man... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet december 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Är man tyst får man nog tyvärr inte särskillt mycket heller... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 tänkte bara nämna ett litet fel på sista, hon ser ut att ha tappat sin näsa, typ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Jo bild nr3 har myska ben och fötter (skorna) och huvut ser kanske lite strot ut iaf från mina ögon. Fin färgläggning med :P ^^. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg