Dragon_knight Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 jag har hört att Ghost in the shell-serien går på cartoon network men har det slutat eller kommer det för jag kan inte hitta när det går??!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Cartoon Network som Canal Digital har har inte visat den. Det är den amerikanska Cartoon Network kanalen som kör anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spiken Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Glo på http://www.adultswim.com Sänder en hel del kul serier ... och mindre bra serier. Vad jag känner till så finns det bara i staterna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon_knight Skrivet december 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 fan va sugit, har nån hört om det ska komma till sverige och så fall när Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 Det kommer nog inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg