Hoppa till innehåll
Anime.se

Mouse hover topic preview


Rekommenderade inlägg

Finnes på denna sida, är till 2.0.6 men fungerar bra i 2.0.8

 

Mouse hover topic preview

http://www.shannado.nl/forumorg/

 

 

skulle va nice om det kunde fixas, forumet blir väldigt mycket mer lättöverskådligt om man bara kan dra musen över länkarna o läsa första inlägget... forumen på bla nordichardware.se och sweclockers.se använder denna lilla modd...

 

edit: såg att 2.0.6 är i användning... funderat på att uppgradera?

 

edit2: ajuste förra våren stod det på sidan som poppade upp när man gick in på denna sidan att det skulle typ finnas en anslagstavla för föreningar o grejer där de kunde "annonsera" efter folk till sina anime-visningar o grejer, eller är jag helt ute o cyklar? aja det skulle vara trevligt... om det redan finns en som jag inte har hittat det så får du slå dig i huvet med en virtuell hammare eftersom du gjort den så svår att hitta ^_____^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mouse hover topic preview

http://www.shannado.nl/forumorg/

 

skulle va nice om det kunde fixas, forumet blir väldigt mycket mer lättöverskådligt om man bara kan dra musen över länkarna o läsa första inlägget.

 

Det kanske kan vara något. Ska kika på det.

 

 

edit: såg att 2.0.6 är i användning... funderat på att uppgradera?

 

Inte i dagsläget. Några banbrytande funktioner som finns med i den nya versionen?

 

ajuste förra våren stod det på sidan som poppade upp när man gick in på denna sidan att det skulle typ finnas en anslagstavla för föreningar o grejer där de kunde "annonsera" efter folk till sina anime-visningar o grejer, eller är jag helt ute o cyklar?

 

Det beror på om detta forumräknas dit. Det var min tanke i alla fall.

 

Vad säger du, ska jag ta fram hammaren?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...