Zaphod Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Hey. Jag har en anime som hete Kizuna som är på två avsnitt, vilket det står på animenfo.com. Men sedan har jag även en till, liknande anime, som heter Kizuna. Någon som vet om det finns två olika animes som heter Kizuna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Vad jag vet finns det bara en, och den handlar om Enjoji och Ranmaru och deras kärlekstrassel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Hm. Jo. När jag såg på avsnitten så insåg jag att alla var samma, men att det var tre(?) avsnitt och inte två. Vilket gjorde mig en aning förvirrad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 ihhihihihihih Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg