Joa Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Såå, till helgen (18/12) klämmer vi (Crea& jag) in OjisanYa i bilen och siktar in oss på Sapparikai på Biograf Focus i Hagsätra / Stockholm. Vi kommer ha med oss Ti-körts, pins, phonestraps, figurer, modeller, nyckelringar och en massa annat skojs... ja, tom örngott !! O_o Allt för att närvarande manganerdz ;) ska ges möjlighet till lättnad i plånboken och tillfredsställelse i sinnet så här inför Julen (juklappar, någon?) XD För mer info, skutta iväg till den officiella tråden. Be there or be square..! .Joa (½ of OjisanYa) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 För mer info, skutta iväg till den officiella tråden. Visst var tråden officell, men Du kan väl åtminstone länka till den officella tråden i _det här_ forumet? Latmask. : P *ändrar* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joa Skrivet december 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 kändes lite beige:t att länka till en tråd jag själv *skrivit* när jag promotar för försäljning vi genomför... och vad är det för fel med att låta *folk* få upp ögonen för andra fora? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg