manatree Skrivet december 24, 2004 Anmäl Share Skrivet december 24, 2004 Har sett typ akira,ghost in the shell och laputa castle in the sky,vilken väg tar man nu som okunnig anime enrusiast? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet december 24, 2004 Anmäl Share Skrivet december 24, 2004 Vilken väg du tar är helt upp till dig själv. Men något du kan göra är att forska lite i vad det finns för något, och vad som tilltalar just dig, om det är shounen, shoujo, våld, kärlek, mystik, rymdserier, m.m. Det är inte så lätt i början, men tidsnog när du kommit in i det hela så lär du nog känna dig lite mer hemma i det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 en av dem första serierna jag såg var vandread... efter att ha sett den så var jag helt fast... testa den... tror den är ute på webhallen nu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 en av dem första serierna jag såg var vandread... efter att ha sett den så var jag helt fast... testa den... tror den är ute på webhallen nu... samma för mig, men serien jag såg var love hina. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Samma här, fast med DotHackSlashslashSign (Även kallad .HackSign eller Hacksign) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg